Zwroty i wymiany

Polityka Zwrotów i Reklamacji

Data ostatniej aktualizacji: 14 lipca 2025


Zwroty

Zgodnie z obowiązującym prawem, każdy klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru.

Aby skorzystać z prawa do zwrotu:

  • Skontaktuj się z nami pod adresem: ridetap.pl@gmail.com
  • Odeślij produkt w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, na wskazany adres (podany mailowo po zgłoszeniu)

Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania i zaakceptowania przesyłki zwrotnej.

Koszty odesłania produktu pokrywa klient.


Reklamacje

Produkty RideTap objęte są 2-letnią odpowiedzialnością za zgodność towaru z umową, zgodnie z przepisami prawa konsumenckiego.

Reklamacja może zostać złożona w przypadku:

  • uszkodzenia w transporcie (wymagany protokół szkody spisany z kurierem),
  • wady materiałowe lub produkcyjne.

Aby zgłosić reklamację:

  • Napisz na adres ridetap.pl@gmail.com
  • Dołącz: opis problemu, zdjęcia wady oraz numer zamówienia

Czas rozpatrzenia reklamacji: do 14 dni roboczych

W przypadku uznania reklamacji klient może wybrać:

  • wymianę produktu,
  • naprawę,
  • pełny zwrot kosztów.

Koszt wysyłki reklamacyjnej zostanie zwrócony, jeśli reklamacja zostanie uznana.


Kontakt

W razie pytań jesteśmy do dyspozycji:
E-mail: ridetap.pl@gmail.com
Telefon: +48 576 923 898

Masz pytania? Zebraliśmy najważniejsze informacje, które pomogą Ci w wyborze idealnych pokrowców.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Z jakich materiałów wykonane są pokrowce RideTap?

Nasze pokrowce szyjemy zwłoskiej alcantary oraz ekoskóry. To trwałe, stylowe i praktyczne materiały odporne na zabrudzenia.

Czy montaż pokrowców jest trudny?

Nie!Montaż zajmuje około 10 minuti nie wymaga żadnych narzędzi. Każdy poradzi sobie samodzielnie.

Czy pokrowce pasują do mojego auta?

Nasze pokrowce sąuniwersalnei pasują do99% samochodów osobowych. Nie są kompatybilne jedynie z busami lub fotelami z nieruchomym zagłówkiem połączonym z oparciem.


Jak dbać o pokrowce?

  • Alcantaraprana w pralce w trybie delikatnym.
  • Ekoskór nie wolno prać — wystarczy przetrzeć wilgotną ściereczką lub użyć kosmetyków samochodowych.

Jak wygląda zwrot i gwarancja?

Oferujemy14 dni na zwrotbez podania przyczyny (jeśli produkt nie był używany) oraz12 miesięcy gwarancji.